/Files/images/изображение_viber_2023-12-01_13-40-38-193.jpg

Психологічну службу комунального закладу Хорошівського ЗДО (ясла - садка) представляє практичний психолог

Гуцул Людмила Борисівна

Освіта вища фахова, має першу кваліфікаційну категорію. Закінчила Харківський національний педагогічний університет Г.С. Сковороди у 2003р. Педагогічний стаж понад 11 років. Є головою профспілки Хорошівського ЗДО.

Професійне кредо

"Якщо ми прислухаємося до дитини всередині нас,

очі наші знову набудуть блиску.

Якщо ми не втратимо зв"язку з цією дитиною,

не порветься і наш зв"язок з життям."

Пауло Коельйо

Шановні батьки!

Під час воєного стану у країні, психологічна служба закладу працює дистанційно. Якщо ви відчуваєте себе тривожно і занепокоєно, звертайтесь за психологічною підтримкою за електронною адресою ludmilaguts@gmail.com

Графік роботи психологічної служби під час воєного стану

Дні тижняІнтервали робочого часуГодини консультації
з 8-00 год.по 15-00 год.Вихователів, батьків
вівторокз 8-00 год.по 15-00 год.13.00-14.00
середаз 8-00 год.по 15-00 год.13.00-14.00
п’ятницяз 8-00 год.по 14-00 год.13.00-14.00

Графік роботи

Дні тижня Інтервали робочого часу з 8-00 по 15 – 00 год.
Психодіагностична, корекційно – відновлювальна та розвивальна робота Організаційно - методичні години Психологічна просвіта Години консультації
вихователів батьків
вівторок 9.00 - 12.00 12.00 – 15.00 13.30-14.00 8.30-9.00
середа 9.00 - 11.00 11.00 – 15.00 13.30-14.00 8.30-9.00
п’ятниця 9.00 - 11.00 11.00 – 14.00 13.30-14.00 8.30-9.00

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ПСИХОЛОГ

У ДИТЯЧОМУ САДКУ?

Коли підходить час відправляти дитину в дитячий садок, ми все частіше стикаємося з тим, що на базі дитячого садка працює практичний психолог.

Хто він? Чим займається? І найголовніше питання, навіщо?

Почнемо з самого головного з цілей і завдань. Для того щоб дитина розвивалася всебічно психолог у своїй роботі передбачає всі аспекти розвитку:

Фізичний розвиток.

Володіння моторними вміннями; орієнтування в рухах, жестами і рухами передавати виразність рольової поведінки.

Соціально-моральний розвиток.

Усвідомлення завдання, планування дій, вміння виправляти свої помилки, об'єднання з ровесниками на основі виконання вправ та завдань.

Емоційний розвиток.

Інтерес до людей: їх зовнішності, професії, способу життя тощо. Повага до батьків, родичів, педагогів, однолітків. Утримання від ревнощів, суперництва, жадібності.

Пізнавальний розвиток.

Розвиток пізнавальних здібностей: загальних та логіко-математичних.

Мовленнєвий розвиток.

Розвиток елементарних форм монологічної мови, уміння чітко й логічно висловлювати свою думку, активізувати словник.

Креативний розвиток.

Розвиток творчої уяви. Нестандартні підходи до вирішення деяких питань.

Напрямки роботи практичного психолога ДНЗ:

• Психодіагностика

Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик. Їх мета - визначити об'єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення і т.д.). Якщо для дорослих часто використовуються тестові методики, відомі багатьом, то в арсеналі дитячого психолога звичайно це особливі методики для дітей. Фахівець може попросити вашу дитину щось намалювати. Може пограти з ним в захоплюючу гру - насправді ж за допомогою цих процедур збере необхідні дані.

/Files/images/IMG-12e2fc8d4613d2f9761784736bc73f50-V.jpg

• Розвиваючі заняття

За допомогою розвиваючих психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам'ять, посидючість, логічне та образне мислення - в арсеналі дитячого психолога розвиваючі ігри для різної вікової категорії. Найчастіше психологічні заняття що розвивають проводяться відразу з групою дітей, і в такому випадку дитина також вчиться спілкуватися з іншими дітьми, сприймати соціальні норми.

/Files/images/psiholog/IMG-d005495579312d3bcca4045ba66016d1-V.jpg /Files/images/psiholog/DSCN6408.JPG

•Корекційно-відновлювальна робота

За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережила сильний стрес: втрату близьких, фізичне або психічне насильство і т.д. Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Наприклад, для зовсім маленьких дітей дуже дієвим методом виявляється так звана пісочна терапія (спеціально організовані заняття з піском). Для дітей старшого віку дуже ефективна буває казкотерапія (Заняття з застосуванням спеціальних психотерапевтичних казок як готових, так і тих, що складаються в ході взаємодії дитини з психологом). Гра, малюнок, казка - всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках спеціаліста потужним засобом допомоги.

/Files/images/psiholog/DSCN6381.JPG

•Консультування батьків, вихователів, та сімейне консультування

У психологів є така відома аксіома «Проблеми маленьких дітей - це проблеми батьків». І це насправді так. При уважному розгляді причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання і т.д. Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці, в ситуації, навколишнього дитини. Психолог на консультації допоможе вам побачити себе збоку, об'єктивно оцінити свої методи виховання. Гарний психолог ніколи не буде судити або дорікати вам за що б то не було. Він просто дасть вам у руки нові, більш ефективні інструменти виховання, розповість більше про вікові особливості малюка.

/Files/images/psiholog/DSCN6366.JPG /Files/images/psiholog/DSCN6297.JPG

Наступним напрямком роботи є просвітницький

регулярні виступи на батьківських зборах, та розміщення цікавої психологічної інформації у інформаційних куточках кожної групи та на веб-сайті ЗДО.

/Files/images/psiholog/DSCN6437.JPG

Поради, рекомендації батькам, вихователям.

Меморандум дітей своїм батькам

1. Не зламайте мене. Я абсолютно точно знаю, що я не повинен мати все те, чого я прошу. Я тільки перевіряю вас.

2. Не бійтеся бути рішучими зі мною. Мені це подобається, оскільки тоді я знаю, як далеко зайшов.

3. Не застосовуйте до мене силу. Це переконає мене, що силою можна вирішити все. Я швидше відгукнуся, якщо мене просто поведуть за собою.

4. Не будьте непослідовними. Це заплутує мене, я можу відмовитися навіть від того, що добре знаю та вмію робити.

5. Не давайте зайвих обіцянок, якщо ви не можете їх виконати. Я можу втратити довіру до вас.

6. Ніколи не піддавайтеся на мої провокації, коли я кажу або роблю щось для того, щоб засмутити вас. Інакше я й надалі намагатимуся здобувати такі «перемоги».

7. Не дуже засмучуйтеся, коли я кажу «Я ненавиджу тебе». Я не маю на увазі саме це, але хочу, щоб ви почувалися себе винними за те, що зробили мені зле.

8. Ніколи не змушуйте мене почуватися себе маленьким. Я обов'язково зреагую і виставлятиму себе «великою цяцею».

9. Не акцентуйте уваги на моїх «поганих звичках». Це тільки надихне мене продовжувати робити саме так.

10. Не робіть зауважень у присутності чужих людей. Я краще зрозумію вас, коли ви спокійно поговорите зі мною віч-на-віч.

11. Не обговорюйте мою поведінку, коли конфлікт у розпалі. З багатьох причин я не дуже добре вас зрозумію. Абсолютно правильно вимагати від мене нормальної поведінки, але давайте поговоримо про це пізніше.

12. Ніколи не робіть за мене те, що я можу зробити сам. Це примушує мене почуватися маленьким і я продовжуватиму використовувати вашу допомогу. 13. Не намагайтеся постійно повчати мене. Ви самі здивувалися б, якби дізналися, що я давно знаю, що добре, а що — погано.

14. Не будьте дуже вимогливими. Якщо ви поводитиметеся так, я буду змушений захищатися і не слухатиму вас.

15. Не змушуйте мене відчувати, що мої помилки є моїми гріхами. Я маю навчитися помилятися, оскільки без цього нічого у житті не буває.

16. Не вимагайте від мене пояснень моєї поганої поведінки, оскільки я справді не знаю, чому вчинив саме так.

17. Не перевіряйте постійно мою чесність, оскільки я можу злякатись і швидко навчуся брехати.

18. Не забувайте, що я часто експериментую і роблю це із задоволенням. Так я вчусь, тому треба змиритися з цим.

19. Не захищайте мене від обставин, оскільки я вчуся лише на власному досвіді.

20. Не відмахуйтеся від мене, коли я вас про щось запитую.

21. Не думайте, що, вибачившись переді мною, принизите власну гідність. Чесне визнання своїх помилок викличе в мене дуже теплі почуття до вас.

22. Ніколи не кажіть, що ви абсолютно безгрішні та ідеальні.

23. Не дозволяйте собі показати, що ваші переживання щось більше, ніж мої. Від цього я ще більше злякаюся. Показуйте мені свою мужність.

24. Не забувайте, що я не можу існувати без підтримки та розуміння.

Професійні досягнення

/Files/images/IMG_20181005_091214.jpg/Files/images/№ KP348825.jpg /Files/images/№ EP412703.jpg /Files/images/№ AH428499.jpg /Files/images/№ XJ944101.jpg

Корисні посилання

Всеукраїнський телефон довіри для дітей та молоді

На які номера можна телефонувати(044) 500-21-80 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
На які категорії клієнтів переважно орієнтований телефонДіти й молодь
Коли можна телефонуватиЩодня з 9-00 до 21-00
З яких питань можна звертатисьЕкстрена психологічна допомога

Національна гаряча лінія з попередження насильства в сім’ї Міжнародного правозахисного центра La Strada-Україна

На які номера можна телефонувати800-500-33-50 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
Коли можна телефонуватиКрім неділі з 9-00 до 20-00
З яких питань можна звертатисьПопередження насильства в сім’

Телефон довіри «Нитка Аріадни» (Громадської організації «Психокультура»)

На які номера можна телефонувати706-32-84
Коли можна телефонуватиПо буднях з 17-00 до 21-00
З яких питань можна звертатисьЕкстрена психологічна допомога


Психолог допоможе Вам у спілкуванні з дитиною, розкриє нові грані характеру малюка, допоможе йому стати впевненішим, товариським і життєрадісним.

Кiлькiсть переглядiв: 571